Tag: kisah suami isteri

Selepas 5 Bulan Berkahwin Suami PELIK Isteri Selalu Hilang Waktu Malam. Rupa-Rupanya…

Selepas 5 Bulan Berkahwin Suami PELIK Isteri Selalu Hilang Waktu Malam. Rupa-Rupanya…

| October 21, 2017 | 1 Comment

Selepas 5 Bulan Berkahwin Suami PELIK Isteri Selalu Hilang Waktu Malam. Rupa-Rupanya… | Assalamualaikum…Aku nak minta pendapat korang. Aku dengan isteri aku baru 5 bulan kahwin. Hidup kami biasa saja macam pasangan lain..bahagia ja. Tiba-tiba aku rasa macam isteri aku ni lain sangat. Awal kahwin OK tapi masuk bulan ke 5, malam-malam jer dia selalu […]

Continue Reading

Tengah Makan Malam, Isteri Tiba² GIGIT Telinga. Apa Yang Berlaku Lepastu Buat Aku PENING !!!

Tengah Makan Malam, Isteri Tiba² GIGIT Telinga. Apa Yang Berlaku Lepastu Buat Aku PENING !!!

| July 16, 2017 | 0 Comments

Tengah Makan Malam, Isteri Tiba² GIGIT Telinga. Apa Yang Berlaku Lepastu Buat Aku PENING !!! | Aku tak ada masalah rumah tangga sangat. Tapi ia lebih kepada rajuk bini yang tak berpenghujung & bini buli jiwa batin aku sbb protes. Usia perkahwinan aku hampir 4 tahun dan ada seorang anak lelaki yang baru cekap bertatih. […]

Continue Reading

Gadis Kahwini Lelaki Ustaz Untuk Bimbing Diri. Namun Selepas Kahwin Sikap Sebenar “Ustaz” TERBONGKAR !!!

Gadis Kahwini Lelaki Ustaz Untuk Bimbing Diri. Namun Selepas Kahwin Sikap Sebenar “Ustaz” TERBONGKAR !!!

| October 16, 2016 | 0 Comments

Gadis Kahwini Lelaki Ustaz Untuk Bimbing Diri. Namun Selepas Kahwin Sikap Sebenar “Ustaz” TERBONGKAR !!! | Assalamualaikum… Admin, Tolong rahsiakan identiti saya. Saya sudah berkahwin, suami saya seorang ustaz. Bila dengar ustaz orang dah membayangkan yang indah-indah dapat membimbing isteri ke jalan yang benar, dapat sama-sama mendalami ilmu agama, dapat membawa isteri ke syurga. Begitu […]

Continue Reading