Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Rerama Cantik Hingga Atas Kepala Bayi. Apa Jadi Seterusnya Buat Ramai Terkedu

| August 14, 2018 | 0 Comments

Rerama Cantik Hingga Atas Kepala Bayi. Apa Jadi Seterusnya Buat Ramai Terkedu | Seekor rerama biru hinggap di atas kepala bayi yang comel. Apa jadi seterusnya buat ramai terkedu. Allahu. Klik untuk tonton video penuh. Tak sangka.

RERAMA CANTIK ATAS KEPALA BAYI. SUBHANALLAH COMEL.

Video Penuh ada di penghujung artikel. Cuti pada hujung minggu merupakan waktu terbaik untuk meluangkan masa bersama yang tersayang dan melakukan aktiviti riadah bersama.

Sama ada mandi sungai, pergi ke zoo dan sebagainya, kita semua gemar keluar untuk menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan.

Begitu juga dengan keluarga ini yang berpeluang untuk merasai detik gembira ketika membawa bayi mereka bersiar-siar. Dalam pada mereka sedang bergembira itu, tiba-tiba seekor rama-rama yang cantik telah hinggap di atas kepala bayi itu.

Kehadiran rama-rama itu bukan sahaja telah mencantikkan rupa bayi ini tetapi ia turut enggan terbang pergi dari bayi itu. Nampaknya, rama-rama ini juga sukakan bayi yang comel ini ya?

Apa yang lebih melucukan adalah bayi ini langsung tidak menyedari ada sesuatu yang hinggap di atas kepalanya. Mimik mukanya membuatkan bayi bersama ‘perhiasan kepalanya’ itu kelihatan amat comel dan melucukan!

Apa Yang Terjadi Seterusnya?

Semua netizen yang menonton video ini tersenyum melihat cantiknya gandingan dua makhluk ni. Terkedu tak. MasyaAllah.

Bayi yang comel, rama-rama yang cantik… Gabungan yang sangat sempurna! Jangan lupa untuk SHARE artikel menarik ni ye. Terima kasih.

Video Penuh Rerama Cantik Hingga Atas Kepala Bayi. MasyaAllah

Sumber: Malaysiakubaru via Erabaru

Loading...

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , ,

Category: Kelakar

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *