Lagi Cerita SERAM Lebuhraya LPT 2.. “Camna TANGKI AIR Boleh BERADA Kat Lorong Pertama? ” !!!

| October 21, 2015 | 1 Comment

Lagi Cerita SERAM Lebuhraya LPT 2.. “Camna TANGKI AIR Boleh BERADA Kat Lorong Pertama? ” !!! | Assalamualaikum . ….sy pn nk kongsi 1 cerita…masa tu lpt 1 br bukk….dlm 2 mnggu mcm tu ms kali pertama sy lalu lpt tu sy dr kl nk blk trg…sy smpai trg ms tu ptg dlm 6 ptg..kira awl lg…alhamdulillah sy selamat smpai kg..tp ms nk blk ke kl…ada lah 1 perkara yg blaku yg sy x kn lupakan smpai hr ni…..ms tu sy bertolak lps Isyak . …selalunya sy mmg suka blk kl last minute…sbb klu blk awl pn sy x de sapa2 kt kl . ..mmg sy suka drive mlm…lg pun abg sy bwk lori..adk sy pun bwk lori .so sy fkr klu ada apa2 sy bo hubungi dorg…ms hr kejadian…

1

Abg sy bertolak ke kl lps magrib…dn sy gerak lewat sbb nk tnggu solt isyak dulu…lps isyk sy terus gerak drive sorg…sepnjng kt higway tu mmg x de langsung kereta lain . ..sbb higway tu baru lg…mngkn x rmai yg lalu . ..dn masa tu bkn time cuti umum…x semua blk b cuti . ..ms kejadian dlm 9.30 pm…ms sy tgh drive sy ada tnmpak sst mcm tangki air yg besar bwarna hitam kt atas lorong pertama…betul2 di lorong pertama . ..dn kedudukan nya betul2 cantik . ..x de [email protected] dlm kead terbalik…kedudukan betul tgh2 lorong pertama….sy cuba psg lampu tinggi…dn mmg betul sy nmpak ada tangki yg besar ti ats jln..tp ms tu sy x pcaya apa yg sy lihat..yg sy fkr mngkn bayang2 akibat cahaya [email protected] cahaya lampu kereta…

Sy pun bwk lah kereta mcm biasa smpai betul2 sy nmpk bnda tu sebenarnya mmg ada kt ats jln…sy terkejut dn cuba elakkan dgn masuk lorong ke dua….sebelum tu sy guna lorong pertama…ms sy mengelak tu.mmg terasa kereta sy melayang….yg sy terbayang mati dn tuhan je ms tu..mmg x sempat nk fkr bnda lain dh…betul2 sekelip mata…tp alhamdulillah….umur sy pnjng lg….sy x accident ms tu ..sy teruskn perjalanan mcm biasa….ms yg sy sy nmpak ada kereta dtg dr belakang dgn laju terus potong sy….sy pun hairan ms tu sbb kereta tu mcm laju yg amat2 sgt…

Sy x berani nk pndang pun…itu lah satu2nya kereta yg sy nmpak sepnjng sy atas higway tu….lnsung x de kereta lain…smpai sy dh nk exit higway br sy nmpak kereta peronda lebuhraya dr arah btentangan….ms sy teruskan perjalanan tu bermain2 difikiran sy apa yg sy nmpak.knp bnda tu ada kt atas higway…dlm tempoh 10-15 mnit lps tu abg sy call sy tnya sy dh dekat mana…ms tu sy ckp kt abg sy knp x bgtau sy ada sst lt ats jln spy sy boleh berhati2 bwk kereta…sy bgtau dia sy hmpir2 terbabas….abg sy diam x ckp apa..yg dia bgtau dkt sy ms lps tu lupa nk bgtau sy suruh lalu ikut jln lama..ms tu br sy fhm…..apa mksud dia..ms tu Tuhan je yg tau hati sy.. takut.berdebar semua ada…betapa besarnya kereta sy, sy rskan lps tu….

Se panjang perjalanan sy bc ayat kursi…smpai skrg sy dh takut nk lalu higway tu mlm2 … sebelum tu sy x pnah kna gnngu . …lps tu br sy pcaya yg x semua kemalangan yg berlaku tu sbb kecuaian…tp ada sesuatu yg melalaikan dan mengelirukan.

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‪‎ICELAND‬ !!!
P.S. 3 – Rahsia Mengejutkan Di Sebalik Kemegahan Masjid Hagia Sophia Di Istanbul.
P.S. 4 – Inilah Taman Neraka Yang Menginsafkan Pengunjungnya.
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , ,

Category: Seram

About the Author ()

Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. mangkuk ko says:

    nak buat cerita, takyah la pakai short form, bengap nyer admin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *